20 March 2010

segAlAnya bukAn mudAh

ctmuni skang tak ctmuni yg dulu.
ctmuni dulu terlalu lemah, selalu dengan airmata.
tapi ctmuni kini makin sensitif.
kenapa? aku tak tau kenapa dgn aku skang ni.
cepat sgt nak sensitif dan terasa.
aku gak cepat sangat nak tunjukkan memek muka sensitif aku tu.
tak baik! aku tak boley camtu.
bukan la aku kate tak boleh nak tonjolkan perasaan aku dan terusan hipokrit, tapi kena la kawal.
jgn jadi cam budak2 lagi. aku kan dah besar.
COD aku tgl 4 hari jek lagi. aku harap everything run smoothly.kalu di fikirkan, tak lama jek lagi aku dah nak habis study. nak tempuhi alam pekerjaan bukanlah mudah.
ya TUHAN, bantulah aku. aku perlu cekalkan ati.
hadapi semua dugaan n yg lain tawakal.tak aku sedar, ade antara kengkawan aku yg nampak tabah, ade yg dah takde ayah,mak..
syukur masih aku punye kedua.
. mak+abah, anakmu rindu kalian. buat teman2, tabahlah kalian. aku bangga dengan kalian.
aku tetap menghormati dia, meski dalam hati sudah tiada cinta.
aku harap kau mengerti..

No comments:

Post a Comment

jom bicara..