12 April 2011

Perkara Paling Seronok For Blogger Baru Macam Saya

dah lama sangat tak view blog ni.
dah berhabuk sangat rasanya..
update jauh sekali..
tup-tup tadi baca la kat shoutbox

dari kak pah
ade sumtime menanti sy untuk di review..
tekan-tekan link.
tup kuar kau.!


kak pah yang boleh kita kate otai dalam blogging ni.
review blog sy.
waa happy sangat sampai tak tahu nak cakap apa.

lau nak tau pe yang kak pah ni review tentang blog saya

suke sangat and apreciate sangat.
ni header terbaru kak pah tak silap saya.
coz last time saya bukak blog kak pah.
header die simple jea.
tapi yg baru ni lagi cool kot.
tabik spring kak pah.


mungkin ramai yang kata
menda ni pon nak kecoh.
tapi bagi new blogger cam saya.
rase apreciate sangat tau.
bukan semua buat camni. sub3
hehe.!
once again
THANKS KAK PAH.

p/s: seronok jea kena sakat dengan kak pah dlm post tu..hehe!
me loike!

No comments:

Post a Comment

jom bicara..