29 April 2011

Hari Ini Dalam Sejarah..


hari ni balik kampung.
setelah 2 hari di tinggalkan 2 orang r00mate saya
owh sedeynyer.
but it's ok. never mind.
sampai bile tak nak duk sensorang kan.

lagi.
diorang balik awal c0z saya yang ade banyak work yang masih tak selesai.
so diorang balik la dlu kan coz diorang punye turn da pun lepas.
saya je yang dapat turn late untuk both keje tu.
1) presentation
2) mock interview

so.
dari Alor Star to Kuantan
hanye ade perjalanan malam.
saya pun decide tuk keluar awal coz tiket belum beli.
dari UUM-A lor Star
take time bout 1 hour.
tapi coz saya naik bus HBR yang sangat laju tu.
dekat sejam lebih jugak la sampai.
kalau budak UUM tahu la kan
seberapa 'laju' bus tu bergerak.

saya sampai Shahab Perdana (terminal bus alor star)
dalam kul 3:30
and terus cari tiket kat kaunter.
nasihat sangat kat korang
jangan beli dari ulat tiket.
yes true.
kat sini pun ade ulat tiket yang hanya nak penuhkan bus diorg
tanpa pikirkan masa yang kite perlu spend for the whole journey.
yauw.!

dalam keboringan menunggu trip saya jam 8.30 malam nanti.
lepak-lepak la MARRY BROWN
I was like being there for 5 hours.
sambil online and review others blog (blogwalking)
siyes bowrink.
and staff MARRYBROWN pon boring tgok saya kot.
watever.! act like i care kan..
anyway.
sempat la snap few picture..
muke poyo's takley nak blah la.



doakan saya selamat sampai yer kawan-kawan.!
tata


No comments:

Post a Comment

jom bicara..