15 March 2011

video & Lirik: Bawalah cintaku by Afgan

video

Sumpah tak ada lagi
Kesempatan untuk ku
Bisa bersamamu
Kini ku tau
Bagaimana cara ku
Untuk dapat trus denganmu

Reff:
Bawalah pergi cintaku
Pada ke mana pun kau mau
Jadikan temanmu
Temanmu paling kau cinta
Di sini ku pun begitu
Trus cintaimu di hidupku
Di dalam hatiku
Sampai waktu yang pertemukan
Kita nanti

Back to *, Reff

8 comments:

  1. salam...abg eq dah follow semula..selamat berblogging ok..

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan...

    lagu yg mane ni eh..?

    ReplyDelete
  3. mak et..nie blog ko ke..

    ReplyDelete
  4. eqbalzack: thanks

    nazirulhazwan: dengar la tu.. best tau

    pija: salam perkenalan.. lagu afgan la

    elly: yup

    ReplyDelete
  5. ni kalau nak tdor bleh dgr lagu ni...bleh buat aku tdor sbg pgganti ibu aku...ibu aku selalu lagu kat aku msa aku nak tdor...huhuhuh

    ReplyDelete
  6. ni bleh buat aku tdor lagu ni...sbg pggnti ibu aku yg slalu blgu kat aku bla aku nak tdor...msa aku kcik2 dulu la...huhuhuh

    ReplyDelete
  7. jahat mr airpoiey ni tau..he3

    ReplyDelete

jom bicara..